Gå til hovedinnhold

Lydspor som sidespor

Jeg holder meg ganske strengt til temaet på denne bloggen som handler om å la seg inspirere av den kristne urmenigheten som beskrives i NT. Kun en sjelden gang tar jeg et sidespor. Denne gangen handler det om to lydspor. Jeg fikk trommer av kona til jul for noen år siden og tok opp igjen en gammel hobby. 
     De andre instrumentene du hører, kom "på boks" og fulgte med trommesettet, jeg har spilt oppå etterpå. 
     Det første sporet er 15 sekunder streit musikk. Det andre sporet er 3 minutter hvor jeg forsøker meg på såkalte trioler, da gjelder det å spille så fort man kan, uten å komme for mye i utakt med boksmusikken som tusler og går uten å bry seg om hva jeg holder på med. Ikke noe gjensidig underordning der altså.




Kommentarer

Ruben sa…
Hey! Du er jo flink jo :) Er selv trommis, men har spilt mindre en jeg liker de siste årene. Med på å starte en scenetung, hierarkisk rockegruppe? :D
Sjur Jansen sa…
Ikke noe problem med gruppa du nevner, så lenge menigheten ikke organiseres på samme måte...

Ta gjerne frem trommene fra kottet, Ruben. Anbefales.